
Innovatief ten dienste
van onze klanten.
Voor wie?

Veiligheid en betrouwbaarheid is een groot goed voor overheidsinstellingen zoals asielzoekerscentra, penitentiaire inrichtingen en defensie. Uitgebreide screenings en controles – van mens en machine - maken standaard deel uit van de complexe service die wij sinds jaar en dag leveren.

Servicebetrouwbaarheid betekent alles voor zorginstellingen (o.a. ouderenzorg, kinderdagverblijf en gehandicaptenzorg). Elke dag opnieuw zijn immers vele gasten en patiënten afhankelijk van gezond bereide voeding en overige facilitaire diensten. Dat vraagt om een partner die daarvoor de garanties biedt.

Een maaltijd bereiden is één. Een maaltijd bereiden voor tientallen mensen tegelijkertijd vraagt om een uitgekiende planning. Daarbij is bedrijfszekerheid van grootkeukenapparatuur van essentieel belang. Een uitgebreid serviceprogramma zorgt daarvoor.

Gastvrijheid is meer dan alleen maar vriendelijk zijn. Het betekent bovenal verwachtingen van gasten waarmaken. Dat kan alleen maar door elke dag opnieuw te presteren. Zorgen over keukenapparatuur hoort daar niet bij. Gelukkig hoeft dat ook niet.
Wat doen we?

‘Even een wasje draaien?’ In zakelijke professionele omgevingen betekent dat al snel tientallen kilo’s was tegelijkertijd. Al vanaf de oprichting houden wij ons bezig met de levering en het onderhoud van was- en droogmachines. Vertrouwend op topmerk industriële en huishoudelijke machines, gecombineerd met een jarenlange ervaring garanderen wij probleemloos wassen en drogen.

Beeld & geluid is de veelomvattende term voor een reeks aan televisie, video en audio apparaten. Voor een enkele specifieke ruimte of centraal aangestuurd voor meerdere ruimtes tegelijkertijd. Van entertainment toepassing tot en met de weergave van een zakelijke presentatie. Van levering tot installatie, van onderhoud tot reparatie, met onze service bent u compleet ontzorgd.

Apparaten en machines in professionele keukenomgevingen vragen bijzondere aandacht. Vanwege de capaciteitseisen, maar vooral ook vanwege de wens naar optimale bedrijfszekerheid. Dat begint bij de keuze van de beste apparaten. De allerbeste garantie wordt echter gegeven door een service- en onderhoudspakket op maat.

Facilitaire diensten staan niet altijd in de spotlight. Toch verwacht elke bewoner, gast of bezoeker een schone omgeving waar het prettig vertoeven is. Gelukkig is er meestal een onzichtbare brigade actief om dat te garanderen. En gelukkig vertrouwen die op hun beurt op het assortiment huishoudelijke apparaten en de service van ons.
Strijbosch Service Concept
Het Strijbosch Service Concept garandeert een onderhouds- en reparatieservice die wenselijk is voor een zorgeloze bedrijfsmatige inzet van de apparaten en machines in uw bedrijf. Ongeacht of wij deze apparaten geleverd hebben.
Om uw service te optimaliseren kunt u kiezen voor extra servicemodules die enerzijds een snellere service garanderen dan wel extra garanties bieden om de bedrijfscontinuiteit te garanderen.
Voor een gedetailleerde uitleg neemt u contact op met onze verkoop- of service afdeling.

Geen preventief onderhoud. Correctief onderhoud.
- Het aantal bestede uren wordt berekend op basis van nacalculatie.
- Gebruikte onderdelen en materialen worden berekend volgens listprijs leverancier
- Standaard uurtarief en voorrijkosten
- 72 uur responsetijd

Preventief onderhoud op basis van vaste prijsstelling. Correctief onderhoud.
- Het aantal bestede uren wordt berekend op basis van nacalculatie.
- Gebruikte onderdelen en materialen worden berekend met 5% korting op listprijs leverancier
- Uurtarief en voorrijkosten worden berekend met 10% korting
- 48 uur responsetijd

Full service onderhoud (Incl. preventief en correctief onderhoud) op basis van vaste prijsstelling.
24 uur responsetijd

Alle variabelen zijn naar wens van correctief en preventief onderhoud in te vullen.
Strijbosch ‘Online Service Platform'
Als klant van Strijbosch heeft u toegang tot uw eigen afgeschermde omgeving in het online service platform. In dit platform staan alle apparaten en machines die onderdeel uitmaken van uw Strijbosch Service Programma.
Elk aangemeld apparaat is gecontroleerd en geïnspecteerd door een technische medewerker van Strijbosch. Op basis van deze inspectie wordt het apparaat geclassificeerd en opgenomen in het service programma.
Op elk moment kunt u de status van uw apparaten bekijken. Bovendien kunt u zien welke onderhoudsverrichtingen en reparaties zijn uitgevoerd aan elk apparaat. Zodoende heeft u altijd een actueel inzicht in status en historische kosten.

"Onze ambitie is simpel.
De allerbeste service voor
onze klanten."
Vertrouwde partners | Merken met een reputatie
Als bedrijf ben je net zo goed als je zwakste punt. Daarom kiezen we bij Strijbosch voor partners en merken met een bewezen reputatie.
Contact
Centrale:(0412) 611001
Verkoop (zakelijk): (0412) 617702
Serviceaanvragen: (0412) 611001
Showroom: (0412) 617711
Financiële administratie: (0412) 617709

Word jij onze nieuwe collega?
Werken bij Strijbosch
Strijbosch groeit, daarom zoeken we regelmatig nieuwe collega's. Lijkt een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een internationaal bedrijf jou wel iets? Kijk snel bij de onderstaande vacatures of er iets voor je bij staat en stuur ons je CV met motivatie.






Stageplaatsen
Wij zijn een erkend leerbedrijf! Jaarlijks verwelkomen wij verschillende stagiair(e)s om ervaring op te doen in de praktijk. Wij staan garant voor leermogelijkheden, een goede en veilige leerplaats en deskundige begeleiding. Strijbosch biedt o.a. een leerplatform aan voor studenten van zowel MBO- (BOL en BBL) en HBO opleidingen.
Ben jij op zoek naar een stageplaats? Neem dan eens een kijkje op stagemarkt voor de stages die wij kunnen bieden.
Bij vragen kun je altijd contact opnemen met de HR afdeling via 0412-232823 of hr@strijbosch.nl.


Over ons
Het is inmiddels bijna 70 jaar geleden dat de firma Strijbosch op kleinschalige wijze start met de verhuur en verkoop van witgoed en elektronica. In de eerste jaren voornamelijk aan particulieren. Na verloop van tijd zien ook meer en meer bedrijven en instellingen de voordelen van huur en de bijbehorende service van Strijbosch. Het moment om meer aandacht te geven aan de zakelijke markt. Een groeiversnelling wordt ingezet als de eerste penitentiaire inrichtingen reeds in de jaren 80 kiezen voor het all-in serviceconcept van Strijbosch.
Vandaag de dag vertrouwt een groot aantal organisaties en instellingen op de all-in service van Strijbosch. Zo zijn veruit de meeste penitentiaire inrichtingen en alle opvangcentra voor asielzoekers in Nederland klant. Maar ook het ministerie van Defensie en tal van zorginstellingen zijn gewaardeerde klanten.
De opgebouwde reputatie heeft geleid tot een grensoverschrijdende interesse waardoor Strijbosch inmiddels ook Deense en Duitse penitentiaire inrichtingen bedient. Met een compleet aanbod aan TV’s, klein huishoudelijke apparatuur en witgoed, volgens het gewaardeerde all-in serviceconcept.

Een werkwijze die
zich al jarenlang bewijst.
De toegevoegde waarde van Strijbosch is vooral zichtbaar op momenten dat service gevraagd wordt. Bij storingen, in geval van spoedreparaties en in geval van snelle naleveringen. Dankzij een goed bereikbare servicedesk, een uitstekend opgeleid team van servicemonteurs en efficiënte logistiek durven wij onze service te garanderen. Deze garanties zijn de basis voor een professionele samenwerking. Daar kunt u bij ons op vertrouwen.
Duurzaamheid en certificeringen
Strijbosch beschikt over een groot aantal certificaten welke onafhankelijk beoordeeld zijn.
De certificaten hebben betrekking tot milieu, veiligheid en kwaliteitswaarborging.









Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)
Bij Strijbosch hebben we oog voor duurzame bedrijfsvoering. Hierbij richten wij ons niet alleen op milieu en duurzaamheid. Maar ook op een fijn werkklimaat zodat al onze medewerkers zich thuis voelen.
Strijbosch B.V. realiseert zich als geen ander dat klimaatverandering een mondiaal probleem wordt cq. is. Het inventariseren van hoe en waar er CO₂ -reductie kan worden gerealiseerd is voor Strijbosch B.V. een must. Als zodanig zijn wij ook in staat om collega-bedrijven te motiveren en te stimuleren om bij te dragen aan de CO₂-reductie. De belangrijkste beweegreden om deel te nemen aan de CO₂-prestatieladder is het daadwerkelijk reduceren van de CO₂-uitstoot op grote schaal.
Strijbosch is op de PSO-prestatieladder doorgegroeid naar Trede 3. Dat betekent dat we een van de koplopers zijn als het gaat om werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare arbeidspositie. Organisaties met een trede 3 behoren tot de 10% best presterende bedrijven in Nederland op het gebied van socialer ondernemen.
De PSO is het wetenschappelijk onderbouwde meetinstrument én keurmerk van TNO dat de mate van sociaal ondernemen objectief meet en zichtbaar maakt.
Strijbosch is MVO prestatieladder trede 4 gecertificeerd. Met dit certificaat kunnen wij objectief aantonen hoe wij presteren op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Op basis van de drie pijlers people, planet en profit zijn er hanteerbare eisen gesteld die ons uitdagen om de komende jaren duurzaam te blijven ontwikkelen.
Omdat wij het heel belangrijk vinden dat mensen met een verstandelijke beperking in een veilige en warme woonomgeving kunnen wonen steunen wij Stichting Woon- en Zorggroep De Libel.
Stichting Woon- en Zorggroep De Libel biedt een woonvoorziening waarbij jongeren met een verstandelijke beperking de kans wordt geboden om echt onderdeel uit te maken van een lokale gemeenschap. De woongroep dient als katalysator voor het leggen van verbindingen en stimuleren van ontmoetingen tussen alle inwoners van Nistelrode. Daar dragen we dan ook graag een steentje aan bij.

















